mandag den 4. oktober 2010

Jeg er træt med træt på

Puha, det mørke banker virkelig på døren nu - og nej, det er ikke noget okkult, men såmænd bare efteråret. Jeg elsker efterår! Jeg elsker visne blade der hvirvler rundt i luften, jeg elsker duften af den kolde luft, røde kinder når man har været ude at gå, hyggelige støvler og lange halstørklæder, tændte stearinlys, nybagt kage og rød saftevand hver søndag og så elsker jeg min dyne! Men jeg synes jeg også jeg kan mærke hvordan årstiden nærmest bare suger energien ud af mig. Jeg bliver meget påvirket af den mørke halvdel af året, og kæmper mig hver år igennem med næb og klør. Ville ønske mine børn også fandt stor glæde ved at sove, for der er ingen tvivl om, at jeg elsker at sove! Faktisk tror jeg, at det må være min største hobby :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar