torsdag den 14. oktober 2010

Jeg vil jo nødig lyde som en der brokker sig

.....eller sukker alt for dybt, for den sags skyld. Men realiteten er, at det er jeg måske blevet. Inde i mit aller mest kuglerunde indre(og nej, det er ikke min mave!), får den i hvert fald ikke for lidt. Tankerne kværner løs om ditten og datten, og ting jeg ikke har tid til, eller ting jeg ikke ORKER at TAGE mig tid til. Men det er bare fordi, at jeg er så træt!

Jeg er hjemme idag - jeg er ikke syg, og har ikke tænkt mig at lade som jeg er syg. Men jeg har brug for at komme ovenpå igen. Jeg ved ikke hvilket spor jeg var på vej ud ad, men jeg nægter at give op med noget som helst. Igår og i forgårs sov jeg temmelig meget - ja, man bliver måske hvilet godt igennem, men så kommer hovedpinen snigende! Så idag må der andre metoder i brug, og jeg har lyst til, at komme ud i det dejlige efterårsvejr og blive blæst godt igennem. Luft liiige ind i det ene øre, og ud ad det andet ;-) - eller noget. Så jeg er nok at finde på en stor sten ude på Røsnæs senere i eftermiddag, siddende og bare glo ud i det blå.

I morgen er jeg klar igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar