torsdag den 28. oktober 2010

Jeg har taget en beslutning

Det der brokkeri, jeg tror det har taget overhånd. Jeg vil ikke være hende der brokker sig ...også selvom livet byder på udfordringer lige for tiden, men det betyder vel bare, at jeg må tage det som en del af livets små godbidder - de godbidder som bliver efterladt som de sidste i posen - men dog godbidder. For med de udfordringer må der helt givet komme en gevinst, og den prøver jeg på at holde mit fokus på nu.

Ja, det er mørkt om morgenen.....meget mørkt, men på lørdag skal vi stille urene tilbage og så får jeg lys om morgenen igen i en periode! God gevinst at vente på.
Slik og god mad feder! Men hold op, hvor smager det skønt og er virkelig en god ven i nøden! Kæmpe bonus!
Det kan være lidt hårdt til tider at komme i skole og være igang, men det største gave her er jo at jeg får en uddannelse som jeg har lyst til!!
Jeg synes det er umanerlig hårdt at være hønemor til tre, men den kærlighed man oplever for sine børn kan ikke gøres op i noget som helst andet. Så lige meget hvor hårdt det er med manglende søvn, minus tid og rod, altså alle de gode klichéer, så er det bare det hele værd!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar