mandag den 25. oktober 2010

Er det for tidligt at tælle ned til juleferien?

....altså okay, jeg tæller ikke som sådan ned, men jeg glæder mig som et lille barn til december måned! Vi har købt de fleste julegaver :D og idag har jeg fået købt ind til julekort-produktionen. Havde egentlig besluttet mig for at i år har jeg ikke tid til at lave kortene selv, men jeg elsker bare sådan noget. Håber på nogle rolige stunder med Juliane og Annika hvor jeg kan sidder og nørkle sammen med dem :) Jeg mangler også lige at få syet en julesok til Dicte....det forpligter jo når man har syet til de andre to!

Det næste der skal ske er, at jeg skal have købt gavepapir, og så skal alle kalendergaver og julegaver pakkes ind! Vi skal bare alt alt for mange æbleskiver i år og så håber jeg vi kan komme ind i biografen og se en julefilm med ungerne.

Jaaaa, der er ingen tvivl om at jeg glæder mig til at jule og hygge ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar