søndag den 17. oktober 2010

Er julen lige om lidt?

Herhjemme er juleønskerne delt ud, kalendergaverne er indkøbt og julegaverne er godt igang! - er de ikke købt, så er de vel nærmest planlagt :-) Jeg elsker det!!!

I år tror jeg at jeg vil finde en god julehistorie ungerne kan få læst af hver dag i december, og så er det vist også i år de skal prøve at have en lågekalender til tv-julekalenderen. Og så sidder der nok nogen og tænker; Er vi ikke kun i oktober? Jeg synes bare det er sådan en dejlig tid, julen, og jeg elsker at forberede, planlægge og arrangere, så derfor er jeg i så god tid :-)
For vores vedkommende er julen også en presset tid som skal foregå i den anden ende af landet. Jeg ville ønske det ikke var sådan nødvendigvis, men vi vil jo gerne bruge julen på at være sammen med familien. Så jo mere der kan planlægges og forberedes i god tid, jo mere rolig en jul får vi :O)

Dette er nok ikke det sidste juleindlæg fra min side i 2010, så lad dette være en advarsel ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar