onsdag den 29. september 2010

Maria, nu på vej ud i den store vide verden

Det er ikke så nemt bare lige at gå ud og finde sig en praktikplads i en by hvor sygehuset er igang med at lukke over det næste års tid. Jeg havde virkelig håbet på en plads på en af afdelingerne på Kalundborg sygehus, men jeg måtte slukøret forlade området med mine fire ansøgninger og kun én bekræftelse på at jeg havde været der. De vil nemlig slet ikke tage nogle praktikanter da der ikke er tid til det.
Så var jeg to andre steder, og den ene havde onsdagslukket (typisk!), og den anden klinik havde lukket pga. noget konference. "Ja ja, men det er da også bare lige meget. Jeg tager da bare hjem igen uden at have afleveret så meget som én (èeeeen) ansøgning på min fridag til at AFLEVERER ANSØNINGER!

Jeg skal lige have samlet mig lidt positiv energi sammen igen - det ligger derinde et sted, jeg skal bare lige lege fornærmet og nedslået i et par timer, så er jeg klar til at lukke sol, balloner og regnbuer ud i mit sind igen :-)

Ha en dejlig dag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar