tirsdag den 10. marts 2009

Turen går 'hjemad' i morgen

I morgen kl 7 00 dut har jeg en forhåbning om at jeg sidder med fugleungerne ombord på færgen til Århus. Det er godt nok tidligt, så det er kun et håb indtil videre - tror nu nok vi skal komme afsted. Glæder mig til at tilbringe nogle dejlige dage med de to nussehoveder. Så tilbringer vi dagen i Århus, torsdag skal vi en tur til olderne, fredag Jumboland i Aalborg og lørdag når fuglekongen Henrik kommer til Aalborg, tager vi en tur i zoologisk have :O) Søndag holder pigernes farmor fødselsdag - og så kan vi vist ikke heller ikke holde til flere indtryk!

Der er altid mange mange ting jeg gerne vil med pigerne når vi er afsted, men vi kan aldrig nå det halve! Men dagene er altid planlagt til mindste detalje så vi kan få så meget ud af det som muligt.

Nu vil jeg gå igang med at pakke så vi er klar til afgang hjemmefra kl 6.20 i morgen, puuuuhh....

1 kommentar:

  1. det bliver dejligt at se jer igen..
    christoffer glæder sig meget til vi skal i jumboland sammen med jer... jeg tager alle 3 snuskehoveder med, og så må vi jo se hvad der sker...
    knus margrethe

    SvarSlet