lørdag den 14. marts 2009

Go'morn' lørdagssludder

Øv, jeg synes godt nok dagen kan starte lidt for tidligt. Annika vågnede og græd kl 6.21 - troede jeg, og jeg fik hende til at sove videre, aaahhhhhh.... Da hun så vågnede lidt senere tænkte jeg, at klokken måtte være mindst 7! Men nej...... den var kun 6 :-/ så jeg havde været igang fra kl 5.21 og ikke 6. 21.
Jeg kan heller ikke finde ud af hvad dag vi har. Igår troede jeg hele tiden det var torsdag, idag bliver jeg ved med at bilde mig selv ind at vi har søndag!? Det er i øvrigt lørdag - bare til evt andre forvirrede? ;-)

Nu venter vi på Henrik som vi ikke har set siden onsdag morgen..... Han skulle gerne dukke op mellem kl 10 og 11...... I morgen tidlig er han på - nu har han haft 'fri' i flere dage ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar