fredag den 20. marts 2009

Gammelt børnetv (aahh, semi-gammelt, er kun 26 år!)

Jeg sidder og ser Bubbi Bjørnene sammen med Juliane - skægt, at jeg kan huske jeg selv elskede at se det som barn :-) Det er så hyggeligt at de gode gamle børneprogrammer stadig kan bruges.....næsten alle da. Jeg havde købt Jul på Slottet i december så Juliane og jeg kunne se det sammen, for åååååh, det var jo SÅ godt. Hvem blev lige skuffet? og hvem synes det var komplet uinteressant? Mor og Juliane ;-) Nøj, så gammelt det var at kigge på, vi så ikke engang et kvarter, så blev den pakket ned igen. Så er det altså hyggeligere at huske det som en herlig julekalender, og aldrig lade den få tid i dvd'en mere, hehe. Arrh, mon ikke den dukker op igen til næsten år, jeg kan nok ikke lade være. Tror også vi skal ha Nissebanden, det ER altså bare god børnetv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar