onsdag den 25. marts 2009

Guldæg i fuglereden

Så skete det - jeg har fået arbejde! Og så skal jeg sørme starte på mandag! :-D

I eftermiddag modtog jeg et opkald fra et specialcenter for udviklingshæmmede, og de ville gerne se mig til samtale...... kort tid efter ringer de fra hjemmeplejen i Kalundborg hvor jeg jo var til samtale i sidste uge! De vil gerne ha mig i et sommervikariat og det er bare så dejligt. Så har jeg 32 timer om ugen intil sensommeren eller længere endnu. Jeg har aldrig før prøvet det som jeg skal i morgen, nemlig at ringe og takke nej til en jobsamtale, til et job jeg faktisk finder enormt spændende! Hvor sejt er det lige? Hehe..... Jeg må skrive nogle gode ansøgninger, for jeg har absolut ingen erfaring på nogle at jobområderne.

Så nu er planen at jeg også skal igang med at tage kørekort, og så må vi se hvor det bærer os hen..... Drømmer STORE drømme om en lille dyt der kunne gøre hverdagen lidt nemmere for familien fugl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar