tirsdag den 10. marts 2009

Planlægger fremtiden

....og det er ikke så nemt!

Lige nu sidder jeg og udfylder ansøgninger til videregående uddannelse, wow. Faktisk er det med meget blandede følelser, og jeg kan ikke helt forklare hvorfor, men det er på en eller anden lidt......underligt...? Sidder faktisk og bliver sådan helt forvirret over mine valg, så jeg ender med at søge flere steder. Dette komme nok bag på nogle da jeg jo i høj grad giver udtryk for at drømmen er at blive sygeplejerske! Og det er det virkelig også! Men behovet for at komme igang med noget nu ( NU!) er voldsomt, og føler ikke jeg kan holde ud til at udskyde mit liv længere. Jeg kører i ring, og det er trættende - voldsomt voldsomt trættende og meget deprimerende. Så nu tager jeg et par chancer og kaster mig ud i det, og så må det briste eller bære. Spændende at se hvilken vej min fremtid skal ud ad....

Det bliver nok ikke sådan lige offentligt kendt hvad jeg gør lige nu, men jeg skriver nok om det når behovet opstår 8-)

Nu må jeg videre til den alvorlige del af projektet, og det er jo at udfylde ansøgninger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar