torsdag den 19. marts 2009

Sol, blå himmel, blomsterskud, frisk vasketøj - FORÅR!

Sikke et forårsvejr!!

Igår havde jeg alle dyner, puder, tæpper, sofahynder og madrasser ude i den friske luft i flere timer! Alle vinduer fik lov at være åbne på skift, dejligt med ny luft herinde :) Blomsterne er begyndt at dukke op fra jorden - tænk, at det jeg lagde i jorden i efteråret, begynder at titte frem nu. Jeg har altså aldrig haft en have på den måde før, så det er altså stort at opleve at blomsterne dukker op ;-)

Idag skal gulvene ha den helt store tur, det får de nu regelmæssigt, men man ser bare ligesom støv og snavs på en helt anden måde når solen skinner ind ad vinduerne på den her måde. Var igang med vinduerne igår, men de er altså helt enormt store, så det er ikke så nemt! Vil forsøge mig igen idag, og se om jeg kan få de brune streger væk - de streger som jeg lavede igår, haha. Det var ikke så nemt.

Jeg håber jeg bliver mindre træt efterhånden også - jeg trænger til noget mere energi! Ved godt det lyder helt modsat, men jeg er virkelig træt og forsøger virkelig bare at holde mig igang, ellers falder jeg i søvn på sofaen.

Bare kom an med det lunere vejr og en sol der bliver hængende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar