søndag den 22. marts 2009

Hvem har dog fundet på det?!

Ja, øjenbetændelse - til voksne.....! Underlig fornemmelse at vågne op og ha besvær med at åbne det ene øje. Tænkte faktisk ikke nærmere over det (?) før end jeg kiggede mig i spejlet og måtte indse at jeg nok ikke skulle udenfor døren idag. Rødt og hævet, fuldstændig som hvis jeg havde fået en på kassen. Da jeg så kan høre Juliane råbe hjerteskærende "Jeg kan ikke seeeeeeeeeee noget!!!!!!" så kunne jeg godt regne ud at jeg ikke var alene med mine pinsler ;-) Stakkels os =) Annikas øjne er også begyndt at løbe hen ad dagen, og det er bare næsten uundgåeligt at alle ikke får det.

Jeg ringede jo så til vagtlægen da det er rarest bare at komme i behandling med det samme. Der får jeg så at vide, at vi skal helt til Holbæk apotek for at hente øjendråber! Hvad skete der lige der?? 40 km hver vej pga lidt øjenkløe og uden bil, suk. Heldigvis besluttede jeg mig for at det ikke kunne passe ;-) og tjekkede på nettet, og ganske vist var det, at lægen tog fejl! Mellem 10 og 12 kunne vi komme på det lokale apotek.

Juliane var ellevild og at skulle ha medicin i øjnene, og kunne slet ikke vente med at få lov til at åbne pakken, og da jeg sagde at det tid, lagde hun sig bare klar i sengen til det, og var slet ikke til at skyde igennem bagefter over at hun nu ikke havde det dårligt mere fordi hun havde fået medicin i øjnene. Det er det samme med Panodil og andet hun har fået i sit lille liv(det er nu ikke så meget), men hun synes bare det er det fedeste at få medicin! Jeg synes ikke ligefrem det er den skønneste følelse at smide sådan noget klisterstads i øjnene, men det virker jo, og så gør man det ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar