fredag den 16. april 2010

Kunsten at nå et bad og hænge tøj op

....i løbet af en hel dag!!! Det er hverdagen når baby ikke vil sove ret længe ad gange, og man gerne vil gerne vil have lov til at spise engang imellem og så også lige puste ud. Når Dicte er vågen laver vi spas, hygger, synger, tumler og leger, og så trænger jeg altså til at trækker vejret og bare sidde og glo lidt når hun sover. Idag nåede jeg lige et turbobad, en smule morgenmad og at hænge 8 stykker tøj op inden hun vågnede. Ak ak, jeg har spoleret hendes gode rytme ved at have bil i en hel uge, hvor der skulle afleveres unger, hentes unger, handles ind osv osv! Og nu kan baby ikke finde ud af sove lange lure længere! What to do??

Jeg glæder mig sådan til at Dicte kan sidder i barnevognen selv og kigge ud på verden :-) Hun er ikke så vild med at sidde i viklen når solen skinner og vinden blæser på hendes små runde kinder.

Nu kalder damen, so long folks!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar