torsdag den 15. april 2010

Ukrudt, og lidt om fristelser i Netto

Hvad var idéen med ukrudt den dag Vor Herre nåede til skabelsen af dette?? Jeg kæmper mig igennem en mega jordvold med ukrudt på, og det går da bestemt i den rigtige retning, men for hulan da også!!!! I det mindste giver det lidt god forbrænding på bagdelen, så jeg slipper for at hoppe svedende rundt oppe foran Brugsen - ja, jeg når ikke længere, hvis jeg skal ud og løbe, og nej, der er ikke ret langt derop ;-)

Vægten går nedad nu, men det krævede også et sukkerstop/chok(!) for mit vedkommende. Nu hader jeg at handle ind, specielt i Netto, det er ren og skær tortur. Det handler bare om at lokalisere slikhylderne, og så kigge ligefrem! Jeg ved det er der, men det skal ikke friste mig - forbandede dårlige vaner...... 2,2 kg er tabt på 9 dage nu, så det må sige lidt om hvor meget slik jeg tidligere indtog?! Men det er jo vanvittigt billigt at tage ud at handle når man ikke fylder halvdelen af vognen op med vingummier og chokolade i alle afskygninger. Så mon ikke også vi kan få en bil, nu hvor jeg ikke bruger alle vores penge på slik?? :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar