torsdag den 8. april 2010

Jeg har ikke engang tid til min blog

...men jeg giver det nu lige et forsøg alligevel :-)

Sikke en påske! Vi må snart lære, at begrænse os når vi er i jylland, men det er svært når vi ser familie og venner så sjældent. Så kommer vi jo netop for at tilbringe tiden med dem, men det var i overkanten her i påsken. Men nu er vi hjemme igen, og vi kæmper vist alle for at blive udhvilede efter en, alt andet end afslappet, påskeferie!

I denne uge er vi så heldige at have lånt en bil - dejligt, det er det, men det forpligter, så ungerne bliver naturligvis både afleveret og hentet af deres moar og lillesøster. Men det er sgu da også hårdt!!!!!! Jeg trænger til at slappe af.....men nåhr nej, for Juliane har muligvis børnesår eller skoldkopper. Så i morgen går turen til lægen, og så må vi se hvad dommen er. Bliver nok nødt til at gå i seng kl 21 igen i aften :-/ Har efterhånden kronisk hovedpine. Imens dette skrives sidder Annika på mit skød og klipper alt hvad der er lavet af papir i tusindvis af småstykker! - regninger, breve osv, jeg lader hende bare gøre det, for så er der ro fra hende i hvert fald ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar