onsdag den 14. april 2010

Jeg er træt!

....træt træt trææææææææææææt! Er omgivet af rod, vasketøj, opvask og en have der trænger til en kærlig hånd. Jeg aner simpelten ikke hvor jeg skal starte henne, og ja, jeg er bare så træt! Idag er første dag længe, hvor Dicte og jeg ikke skal noget, og jeg vil nyde det. Men det er virkelig ikke til at holde ud til at gå rundt i en hule som vores hus er lige for tiden, og hvor filan starter man henne?? - og hvorfor er det gået så galt denne gang? Vi plejer da nok lige at hanke op og få ordnet huset.

************

Så springer vi lige et par timer frem. Dicte vågnede nemlig og var småtvær, så jeg tog hende med ned i seng og gav hende mad, og så fik jeg lige sovet lidt med min lille mus i mine arme :-) Nu må der være lidt mere energi til at gå i krig med huset.

God dag til alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar