lørdag den 11. juni 2011

NU(!) må ungerne gerne besøge drømmeland....

Dejlig dag med mine børn :-) - men føj føj føj, jeg er træt!
Vi har gået tur, spist is, plasket med vand, spist madpakker på græsset, ædt to meloner, hygget med Helle og Juli, lyttet til Lions Cup (ganske vist mod vores vilje....) haft besøg af legekammerater, set Monsters inc., været i Fakta, spist Snøfler, gynget, og nogen af os (ikke mig) har tisset de forkerte steder.... Tju hej, hvor har der været gang i hytten, og jeg har beordret, at inden vi begiver os ud på anden etape af pinseferien, så SKAL der ryddes op på et par værelser i dette hus... ;-) Men resten af huset ser nu ganske tilforladeligt ud. Tænk sig, jeg har endda fået støvsuget sofaen og lavet lasagne med seks børn i huset!!! Og så mangler jeg vist bare lige at sige: TAK HELLE - tak tak tak tak, for lån af gåtursben og terrasse i ly for sol og larm ;-) TAK!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar