fredag den 10. juni 2011

Kommende pinseferie

Så blev det pinse, og jeg skal nyde dagene med mine dejlige fugleunger. Henrik er i Aarhus, så jeg får dem helt for mig selv :-)

Jeg håber jeg får lidt tid og overskud til at lave lektier!! Har en eksamen i næste uge, og det kunne være rart med lidt læsetid! Men jeg forventer det nu ikke. Mandag må blive min dag når Henrik er kommet hjem igen ;-) Så kan han tage over og jeg kan dase....eller læse til eksamen!

Ungerne har ellers masser af planer. Legeaftaler her og der. Det er bare skide hyggeligt, for at sige det rent ud. Juliane kan næsten ikke klemme sig gennem en hel weekend med for mange 'huller', hvor der ikke er nogen at lege med.

Juliane vågnede i morges - igen - med et kæmpe hævet øje. Denne gang var det bare det andet øje. Vi er kommet frem til at det må være noget overfølsomhed, evt for myg. Men mon ikke vi skal en tur omkring aopteket i morgen og se hvad de kan trylle frem af herligheder til mit stakkels myggehærgede barn.

Det er ikke bare myg der hærger vores lille hjem! Flyvemyrer angriber mig gang på gang, og jeg tror snart jeg er medvirkende i en skrækfilm, hvis ikke de forsvinder! Det mangler bare at de flyver ud af støvsugeren og så ud af mine ører og næse.....ren X-files. Bvadr! To gange her til aften har jeg måtte støvsuge vores stuevindue for store sorte klaser af myrer. U L Æ K K E R T !

Nu vil jeg gå i seng så jeg kan være fit for fight i morgen når rødderne vågner kl 6!
Nat nat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar