søndag den 12. juni 2011

Hvis der var nogen der fornemmede at jeg var træt igår....

...så var det ikke helt forkert.....men det er nu ingenting i modsætning til den følelse af bly i arme og ben, lange poser under øjnene og gåsehud som jeg føler jeg er angrebet af nu. Jeg er seriøst udmattet! - men også meget meget glad, lettet og tilfreds over at vores tøse-weekend er gået så godt, og at vi bare har hygget os rigtig meget. Det er slet ikke så tosset :-)

Idag tog vi lige turen ned til Terese og hendes piger. Ungerne hyggede sig gevaldigt og vi fik sludret. Bagefter tog vi en omvej hjemad forbi Naturskolen på Røsnæs, hvor vi, det vil sige alle undtagen Juliane, fik hilst på et æsel, en meget lille pony, tre geder og en hulens masse mennesker som også valgte at tilbringe søndagen på Røsnæs-spidsen. Det var det glade vanvid derude, så vi blev kun kort tid. Juliane stod og hulkede udenfor lågen indtil dyrene. Hun er angst for pølser......tilsyneladende. Annika tudede da vi gik ned til Juliane fordi hun ikke var færdig med at snakke, og kysse, med, og på, dyr! da vi så gik hen til bilen blev Juliane IGEN ked af det fordi hun ikke fik sagt farvel til dyrene. Der var jeg i et kort øjeblik ved at blive vanvittig. De er sgu ikke altid nemme at stille tilfredse sådan nogle tøser ;-)

Resten af dagen er brugt i badebassin og i haven og på terrassen. Elsker simpelthen vores lille dejlige hus og have!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar