tirsdag den 2. november 2010

Ulla Terkelsen aka hønemor aka Maria

Åh, Juliane plejer egentlig at være så god til at se sin mor i andre skønne kvinder, fx pop-prinsesse Madeleine, men i morges måtte jeg sande, at jeg nok er mere medtaget(har halsbetændelse) end jeg selv troede. I fjernsynes toner Ulla Terkelsen frem på skærmen, og så siger trunten: Hun ligner dig mor! Hvilken grimasse stiller man så an med?! Jeg lagde ud med, at give hende en chance for at glatte hendes store fejltrin ud, men den hoppede hun ikke på: Mor: Altså hende der? - hende med det store tørklæde? Juliane: Ja, hun ligner dig mor. Og så finder hun lige de store lyseblå tekopper frem fra skuffen og blinker ømt til mig. Jeg er sikker på hun lige - i hendes verden - havde givet mig en stor kompliment :O) Jeg synes bestemt ikke der er noget i vejen med at ligne Ulla Terkelsen, hvis altså man har bare nogenlunde samme alder! Om 30 år kan hun jo prøve igen, dog med et billede fra 2010 ;-)
Do you see the resemblence? 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar