torsdag den 4. november 2010

Man bør ikke slippe mig løs ved en internetopkoblet computer lige pt.

Brøler 1 og brøler 2. Jeg venter bare på "she strikes again!"

I sidste uge formåede jeg at afsende en opgave til min lærer via mail, og opgaven viste sig siden hen at være en opgave der kun bestod af 4 linjers tekst. Jeg havde jo egentlig skrevet halvanden side, men det har jeg ikke samme omgang klaret at slette på en måde sådan, at det ikke engang kan findes frem igen! Resume: Jeg har sendt en forkert tekst kun bestående af overskrifter og har inden da slettet den rigtige opgave. Bare sådan helt uden at opdage det.

Igår begyndte jeg at skrive en mail til et muligt praktiksted da jeg venter på at høre fra dem. Her er jeg så skarp, at jeg istedet for bare at lukke min computer ned, rent faktisk får sendt en halv linie til kontaktpersonen. Jeg anede ikke at jeg gjorde det! Jeg forstår ikke hvad jeg render og laver! Resume: Muligt praktiksted har fra mig modtaget en mail hvori der står noget lign dette: Hej ******. Jeg skriver bare at høre om

Jeg håber ikke der er nogen potentielle arbejdsgivere der kigger med her, for det er virkelig godt nok sjusket. Jeg føler mig helt tåbelig! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar